søndag, mars 07, 2010

Sur søndag

Minitroll har vært utrolig vanskelig i dag. Hun har vært grinete og sur. Mulig hun har fått en reaksjon på vaksinen som ble tatt tidligere i uka. Da jeg skifta på henne for natta, så oppdaget jeg noen røde prikker på magen hennes. Har vel kanskje sett at hun har klødd seg litt ekstra på magen i dag, men hun har noen tørre flekker litt her og der, så jeg tenkte ikke noe mer over det. Det ble stille fra en henne for en stund siden. En god natts søvn hjelper på det også. Satser på at hun er så god som ny i morgen tidlig.

Tester den nye lua jeg kjøpte, til den nette sum av 10 kr. Litt stor enda, så den blir fin å ha til høsten.

Fine (sure) jenta vår. Man kan da ikke alltid være blid!

Erling var på fest i går, så Camilla og jeg hadde jentekveld med masse godteri og en film. Koselig! Det er godteri og film som står på planen i kveld også. Er vel det man skal bruke søndager til. Det er forresten ikke så mye annet man kan ta seg til med en liten Karina i hus, men godt å slappe av litt også. Blir hektisk nok uka som kommer, med både Karina, jobb og fotball. For å ikke nevne husarbeid, undervurdert arbeid må jeg si!! Evighetsarbeid er det..


post signature

Ingen kommentarer: