tirsdag, mars 02, 2010

Noen småting

For litt siden kjøpte jeg noen småting på Kid. Har lenge hatt bruk for en ny duk, men har egentlig ikke funnet noen fine. Enten har det vært feil farge, mønster eller størrelse. Duken jeg kjøpte er i grå, sølv, hvit-tone, så den passer godt sammen med resten av interiøret. Telysholderene er også i de samme fargetonene. Er veldig glad i levende lys, noe som har resultert i aaalt for mange telysholdere og lysestaker. Det positive er jo at man kan skifte ut med jevne mellomrom.


















er jobbdag nr. 2 ferdig. Godt med alt som er unnagjort. Tipper jeg er veldig fornøyd når jeg slutter jobbuka klokken 6 lørdagskveld, men det er jo en stund til. Karina har vært eksemplarisk sammen med pappan sin i kveld, så jeg kom hjem til en sovende jente, og har ikke hørt en lyd. Var nok sikkert bare vaksinen hun kjente på i går kveld. Blir så glad når hun sover godt!
Har fått med meg den nye episoden av Frustrerte Fruer, og nå sitter Erling og spiller Call of duty (kjedelig!). Vurderer sterkt å finne senga, eller eventuelt gjøre bittelitt husarbeid. Greit å våkne til en noen lunde ryddet leilighet..(selv om minitroll er ganske så flink til å rote det til igjen).
















Et bilde fra lørdagens vaffelspising. "Mamma vil du ha?"
Karina vil i hvertfall ikke ha vafler. Har spurt tidligere, men gjør det igjen:
Hvem er det som ikke spiser vafler??


post signature

2 kommentarer:

Lillebea sa...

Mye fint på KID, farlig å gå inn dit til tider ;)
Vafler går ned på høykant her også, både store og små elsker vafler. Best når de er ferske da :)

BENTE sa...

Ja, er nesten det;)
Her er det helst de store som liker vafler, men blir vel så Karina liker de bedre etter hvert sikkert, og de er aller best ferske ja:)