onsdag, mars 03, 2010

Når kreativiteten tar overhånd

Da må jeg meddele at kreativiteten har tatt overhånd. Ikke i dag, men en dag for noen uker siden. Har lenge planlagt starten på min malekarriere, og nå har ord blitt gjort om til handling. Det har resultert i hele 3 bilder. Alle malt på lerret med acrylfarger. Alt jeg trengte kjøpte jeg på Europris. Er man i startfasen, så trenger man vel ikke det dyreste. Kjempemorsomt er det i hvertfall:)
Utfallet:
Bilde til gang
Bilde til soverom
Dette bildet mala jeg til Karinas rom, med inspirasjon fra bodyen Karina har på seg på bildet under. Bodyen er kjøpt på Kappahl
I full lek med Rambo. Rambo ser nesten tykk ut, noe han ikke er. Er bare kameravinkelen.

Karina er hos mormora og bestefaren sin på overnattingsbesøk. Jeg skal på jobb tidlig og Erling skal kanskje en tur til Bergen, så det passa perfekt. Har fått gjort unna litt husarbeid siden hun dro i 3-tida. Får ta resten i morgen, så tar vi helg. Jobbhelg.
Nå fyker jeg på fotballtrening. Er egentlig alt for trøtt, men må vel bare.

post signature

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei:)
Hyggelig at du la igjen en kommentar- så fant jeg din blogg også:)) Reimadresser er supert ja, litt dyre, så da er salg lurt. hehe.