mandag, mars 08, 2010

Innedag

Hadde store planer om å trille til butikken for å hente pakken som var kommet i dag, men det som møtte oss da vi stod opp var regn og sørpe. Trilleturen ble fort avlyst og det ble bestemt innedag. I hvertfall på Karina. Jeg har vært på jobb i kveld. Formen er ikke akkurat på topp, men det gikk bra. Får håpe den blir bedre til i morgen. Da skal jeg jobbe tidlig.

I dag er det Kvinnedagen. Ikke en dag jeg bryr meg om, men det vil si at det er et år siden Karina ble døpt. Tenk at det er så lenge siden, men samtidig har det gått ganske fort. Må si at jeg er veldig glad for at spedbarnstida er ferdig! Kan komme på at jeg fortalte til alle at jeg skulle ønske babyer var babyer lengre og at de var mer våkne (hadde nemlig lest at de sov ca. 18-20 timer i døgnet). Det var FØR jeg fikk min egen baby som ikke sov mange timene i døgnet. I tillegg hadde hun kolikk. Babytida var arti, men så er det også arti når de begynner å gå, si sine første ord og få en sterk personlighet. Har så mye morsomt i vente!

BabyKarina for et år siden

Karina er ei jente med sin egen personlighet, sin egen vilje og hun har definitivt sine egne meninger. Hun bestemmer selv hun! Det er i hvertfall det hun vil. Men vi må sette ned foten en gang i blant. Da kommer "surleppa" frem ja, og mamma og pappa blir forvandlet til verdens værste mennesker. Men i neste sekund er det glemt, og alt er fryd og gammen igjen. Tror at det å sette grenser er viktig, selv om det er enklere i teori enn i praksis!

post signature

2 kommentarer:

jOrunntHerese sa...

Neiånei så nætt et bilde!! :)

BENTE sa...

Ja, e vet. Nættast!:)