onsdag, mars 10, 2010

Her kommer Mummi

Side2 spørr om vi er lei ulltøy og vinterdresser, og det kan jeg lett svare ja på. Og de kan fortelle av vi går en fargerik vår i møte. Noe jeg liker veldig godt. Karina mangler en del klær i størrelse 86-92. Jeg gleder meg til å friske opp garderoben hennes med fargerike vår og sommerklær. Når jeg tenker meg om, så har hun jo nesten 1000 kr i gavekort også. Det blir kjekt når våren kommer. I tillegg er hun så heldig å få arve klær av noen bekjente. Det er i hvertfall kjekt. Jeg tar det vi har bruk for - resten får Freetex.

Et bilde (lånt fra Side2) fra Lindex sin Mummitrollet-kolleksjon. I likhet med Side2-mammaene, så falt jeg pladask for denne kolleksjonen. Ser ikke bort ifra at Karina dukker opp med plagg med Mummi, Lille My eller en av de andre figurene. Har alltid likt Mummitrollet. Det lille koselige trollet fyller forresten 60 år i år. Hipp hurra.


Nå har det vært regn og slaps et par dager. Velkommen vår sier jeg! Får bare håpe værgudene er enig med meg. Vi vil IKKE ha mer snø og kulde nå. Her i huset har både Erling og jeg blitt forkjøla. Mini har sluppet unna, men jeg frykter at så fort vi har blitt friske, så blir hun syk. Formen min er heldigvis litt bedre, så jeg tok sjangsen på å spille treningskamp i dag. Skal legge meg i rett tid i kveld og satse på at formen er på topp i morgen tidlig. Da får vi besøk av Monica og Emma Sofie. Blir morsomt til Karina det.

post signature

2 kommentarer:

Lillebea sa...

Gleder meg virkelig til våren setter inn for fult. Her er det jo bare grått og trist for tiden. Er bare glad for at regner tar meg seg både snø og is.
Ronja har masse klær i 86, så driver litt små innkjøp av sommerklær i 92 nå så hun har sommerklær til sommeren. Gleder meg virkelig til å ta på henne kjole hver dag (nesten).
Får en hel haug med poser med klær i helgen vet jeg. Brukte klær, så da skal jeg sette meg ned å sortere når jeg kommer hjem på mandag. Beholde det jeg vil ha og gi bort resten til Fretex.

Ha en fin dag! Hilsen skravlesyk Hege :P

BENTE sa...

Ja, snø og is må bort nå. Vi vil ha sommer! Da blir det kjole på Karina også:)
Veldig, veldig kjekt med brukte klær..på noen kan man jo ikke se at de er brukte heller.

Ha en fin dag du også:)