søndag, mars 14, 2010

Søndag

Har hatt ei rolig og meget avslappende helg. Mamma spurte i går om Karina skulle være ei natt til, og det sa vi selvfølgelig ikke nei til. I går var vi på middag og film hos Camilla og Øyvind. Ellers har vi gjort fint lite. Litt ekstra søvn + total avslapning = helt utkvilt. I morgen må jeg vel ta fatt på en ei ny uke med en ny arbeidsdag. Kan ikke si at jeg gleder meg til uka som kommer. Er siste uka før Erling reiser på jobb. Den går ALLTID superfort. Nei, må ikke tenke mer på det. Får heller tenke på at den lille raceren ligger å sover trygt og godt i senga si. Ikke noe er bedre enn det. Det hjelper også bittelitt å tenke på at Siri kommer hjem fra USA på tirsdag, med nye sko til meg og kanskje noe lite til Karina.

RacerKarina. Fart er gøy!


post signature

2 kommentarer:

Unknown sa...

Arti bilde tå Karina :) Tippe ho får fart på se ja.. Hehe :) E ha utfordra d på bloggen min, sånn bildegreier! Du får nå avgjærra sjøl om du tar imot hæll itj ;)

BENTE sa...

Fart bli d ja, værtfaill når pappan heillpå me ho:)
Jepp, såg utfordringa..så ska prøv å få jort d:)