torsdag, februar 18, 2010

Babytreff og husmor

I går var Karina og jeg på babytreff. Fikk servert vaffler og rundstykker, men Karina var ikke i spisehumør. Hvem er det som ikke vil ha vafler? Babytreff var like koselig som vanlig. Hvis vi ser bort ifra at jeg måtte stresse meg dit, så hjem til Storås med Karina, videre på jobb og deretter fotballtrening. Var ikke hjemme før klokka kvart på 11. Da vaska jeg badet og tørka støv, av alle ting. En stressende, men absolutt morsom dag. Er så fornøyd med at vi har fått til damelag her i Meldal. Gleder meg til vår, utetreninger og kamper.
Karina lå over i Laksøybygda i natt, så jeg fikk ligge leeeenge. Var vel oppe klokka 12, godt uthvilt! Kjenner at jeg trenger slike dager. Jeg er mest effektiv på kvelden. Dessuten slipper jeg å få "hjelp" fra Karina da;) I dag har jeg vært skikkelig husmor med både støvsuging og vasking. Dere lurer sikkert på hvilken anledning? Jo, Erling kommer hjem i morgen!!:):) Vi gleder oss stort til det. Han lander på Værnes i morgen ettermiddag, hvis alt går etter planen. Noe d SKAL gjøre. Har fått byttet til meg fri også, så da tar vi helg i tillegg! Har ikke lagt noen helgeplaner enda, men dukker vel opp noe.

Småtuppene i matchende lilla

Karina gir Emma Sofie en hjelpende hånd med drikken


post signature


2 kommentarer:

Anonym sa...

Nåå, så søte de var! :) Du er kjempeflink, jeg er aldri effektiv jeg :p Ha ei fantastisk helg :))

BENTE sa...

Takk fårr d, men d høre me t sjeldenheten ja..ska e si d;)
Takk d samme!:)