mandag, februar 15, 2010

Finfin mandag

Dagen i dag startet klokken halv 10. Da ville lille prinsesse stå opp. Kosa oss med frokost og God Morgen Norge, etterfulgt av en bæsjebleie. En typisk mandag med andre ord. Vi har faktisk fått gjort mye fornuftig i dag, og jeg har vært litt handywoman. Hengt opp et par knaggerekker og bilder. Vaskemaskina har gått noen runder og jeg har kommet et skritt lenger med klesryddinga. Er begrenset hva man rekker når lille minklegg skal være med på ALT. Og helst "rydde" ting på sin måte. Men noe får vi da gjort:) Rommet til Karina begynner å bli ferdig. Det eneste som er igjen er noen bilder og møbler. Tenkte å kjøpe en minikomfyr og bord og stoler til henne. Synes det er viktig at hun har et rom der hun kan leke. Bildeveggen i gangen har jeg også fått begynt på. Alt blir til slutt:)


En av disse brio-komfyrene kanskje? Bildene fant jeg på google.

Eller dette fra Ikea?


Karina er lagt for natta, og jeg sitter godt planta i sofaen. Her skal jeg sitte noen timer før jeg skal kaste meg over klesryddinga igjen. Tror nok fretex blir meget glade..har så mye klær som jeg ikke skjønner hvorfor jeg i det hele tatt har kjøpt..


post signature

Ingen kommentarer: