fredag, februar 19, 2010

♥Endelig

Da var jeg tilbake fra Værnes. Ble SÅKLART noe tull med flyet til Erling, så jeg fikk plutselig 2 timer med dødtid på Værnes. De timene tilbrakte jeg på Hell kjøpesenter (?) med en matbit og den nye utgaven av Rom 123.
Ett av mine favorittblader

Ventetiden er nå glemt ettersom vi nå er kommet oss trygt hjem (liker IKKE å kjøre på vinterføre. Sporete vei er det værste jeg vet!) På grunn av forsinkelen fikk ikke Erling treffe Karina i kveld, men blir vel nok av tid til det i løpet av helga. Nå har vi sett litt OL, og må si nordmennene imponerer stort. Er egentlig ikke så ivrig når det kommer til OL, men morsomt å se. Erling har hoppet i dusjen, så jeg tror jeg skal finne senga. Opp til lille minitroll i morgen tidlig♥


GOD HELG!


post signature

Ingen kommentarer: