lørdag, februar 13, 2010

Uka som har gått

Nå er straks ei ny uke over. Som sagt tidligere - tida flyr avsted! Var uten min kjære mac i starten av uka, men den kom hjem på onsdagskvelden. Kjenner at jeg er avhengig av å være på nett. Er jo den enkleste måten å kommuniser med Erling på også. Lurer veldig på hva jeg holdt på med før dataalderen kom for fullt..? Nok om det. På tirsdag var Jeanette og jeg på jentekveld hos Siri på Fannremen. Lagde taco og så en romantisk komedie. Koselig. Begynte å bli nesten et halvt år siden vi så Jeanette sist, så det var virkelig på tide. Får prøve å bli flinkere i framtida. Ellers har uka stort sett bestått av jobbing, besøk, fotballtrening og avslapping. Karina har hatt noen urolige netter. Ei natt var hun våken i 4 timer før hun sovna igjen. Men likevel våkna hun klokka 8 og var lys våken. Da var mor trøtt, noe Karina ikke hadde noen forståelse for:p Har vært i Laksøybygda noen dager, så litt søvn på dagtid har blitt prioritert. Har funnet ut at jeg er avhengig av minst 6 timer søvn for å fungere normalt. Kunne sikkert lett ha sovet 12 timer hver natt også..sovehjerte.com. Karina har blitt så flink til å nusse. Hvis jeg spørr om nuss, så åpner hun munnen og nusser og når det er nattatid kommer hun og nusser eller koser, før hun vinker god natt. SÅ GOD!

Jentekveld:) Jeanette og Siri

Jeanette og meg, bilder må man ta

Karina og jeg fikk besøk av Monica og Emma Sofie på mandag. Kjempekoselig. De vokser jo så fort. Begge kan si noen få ord og de løper rundt og leker seg. Morsom alder de er i nå!

Fiiine jenter!

Har forresten vært hos frisøren. Mer vil jeg egentlig si om det. 1500 fattigere og grå/lyst hår med noen halvmørke striper. Skal prøve å vaske det med blåshampoo. Hvis det ikke blir bedre, må jeg vel ta et besøk til. Skal MYE til før jeg blir fornøyd, men grått hår da..? Huff..

Nå tar jeg velfortjent helg og avslutter med noen bilder av verdens beste jente. Karina ligger trygt i senga si, nachosen er i magen, brus og påskeegg (ja, du leste riktig, påskeeggene fra Freia har kommet!!) står på bordet og tvn er slått på. Skal prøve å legge meg i rett tid i kveld.

Lillejenta


post signature

Ingen kommentarer: