søndag, februar 14, 2010

Morsdag, valentines day og fastelaven

Alt på samme dag. Karina sov helt til klokka halv 10 i dag, må nevne at hun fikk litt melk i halv 7 tida. Ettersom jeg ikke er noen morgenfugl klamrer jeg meg fast i morgenmelka. Er vel tid for å slutte med den snart. Det at Karina hadde godt sovehjerte i dag er jo egentlig en gave i seg selv. I hvertfall med tanke på at hun har vært litt urolig på natta i det siste. Tidligere i uka fikk jeg et kjempefint smykke av Erling. Jeg er heldig! I tillegg ble det pizza og kake i Laksøybygda. Morsdagen måtte jo feires den også. Var godt å komme hjem til Storås etter noen dager borte. Har fått pakka ut og rydda litt. Del 4/6 på fotokurset er også unnagjort. I morgen blir det ny uke og nye muligheter igjen, og ikke minst - Erling kommer hjem på fredag. Du kan tro det er to stykk jenter som gleder seg! Har en stygg mistanke om at de neste dagene kommer til å gå saaaaaakte..

Aktiv frøken=tørst frøken

Hun snur koppen opp ned og lar innholdet renne ut. Dette skjer hver gang!

Karinas lille lekebil


post signature

Ingen kommentarer: