tirsdag, februar 03, 2009

ALENETID!

Karina la seg klokka ni i kveld, og det er bare så godt å få litt alenetid på kvelden. Hun har vel fått noen rutiner nå, vil jeg påstå. Hvis jeg sier det, så snur det seg vel, hehe. Men hun er som regel i seng mellom ni og elleve og står opp mellom åtte og ti. Bruker som regel å spise en-to ganger om natta. Hun har aldri sovet over, men den tid kommer vel. Forhåpentligvis når vi begynner med grøt, noe jeg har en plan om å gjøre så fort som mulig. Men hun bør vel runde fire måneder først. Problemet nå er vel at hun ikke spiser nok før hun legger seg. Men er ikke så mye å gjøre med, kan ikke tvinge henne til å spise.
Kvelden har jeg bare tilbringet foran tv'n og pc'n. Drukket masse te og slappet av. Det at hun la seg klokka ni, betyr at jeg kunne se Frustrerte Fruer i fred. Er nok avhengig av den serien. Fikk også med med den nye serien på tv2 - Da damene dro. Synes de skulle gjort noe liknende på Storås. Hadde vært morsomt;)
Nei, nå er det på tide å ta kvelden for min del også. Blir spennende å se når hun våkner for mat, ettersom ingen natt er helt lik.

1 kommentar:

Anonym sa...

Da har jeg lagt til det også. :) Men wordpress har ikke slik oppdaterings-ordning. Det hadde jeg også tenkt meg :)