mandag, februar 23, 2009

Da var helga overstått

Da var denne helga ferdig også. Bare ei helg nå, så kommer Erling hjem.
Karina og jeg dro til Laksøybygda på fredags ettermiddag og har vært her i helga. I går var Eva, Siri og jeg på innflytningsfest til Jeanette. Kjente henne egentlig ikke, men Siri og jeg hang oss på Eva. Morsom fest. Ellers har jeg bare slappet av og vært på fotballtrening. Skulle ha gjort mer på albumen til Karina, men er tiltak det også. Dessuten mangler jeg bakgrunner og effekter, så må nok på Orkanger en dag uka som kommer. Planen er å handle til dåpen en dag også. Vurderer lilla og rosa som hovedfarger. Eller kanskje lilla, oransje og svart? Kjedelig med bare rosa.
Nå må jeg ta natt. Vet jo aldri når Karina finner på å våkne. Kanskje dette blir den første natta hun sover over. Man kan jo alltids håpe:)
Hun sov forresten fra 10-6 ei natt, så kan jo kanskje kalle det for å sove over. Flinke Karina!
Noen bilder fra innflytningsfesten:

Eva og meg

Kjæresten til Linn, Jeanette, Linn og Siri

Ingen kommentarer: