lørdag, februar 14, 2009

Happy valentine!

I dag er det valentines day. Har ikke fått feira den på noen spesiell måte ettersom Erling er på sjøen. Litt trist egentlig :/ Ikke det at vi hadde feira så mye om han hadde vært hjemme heller. Bruker egentlig ikke å feire valentines day, men er jo litt morsomt å gjøre noe ekstra.Har jo planlagt en gave til han, men han får ikke brukt den før han kommer hjem. Ikke så lenge til nå. Under tre uker. JIPPI. Sendte gaven til han på mail og tror han likte den. Eller, det er jeg sikker på at han gjorde.
Skulle egentlig på "puben" i kveld, men har liksom ikke kommet i festhumør, så da droppa jeg det likså godt. Og gjett om jeg er gla for det nå, Sitter her foran tv'n i koseklærne med pc'n trygt planta på fanget. Er også litt småtrøtt, så spørs om jeg må ta kvelden snart. Mormor skal passe Karina i natt, så jeg skal ligge leeeenge i morgen. Helt til jeg våkner av meg selv. Det er feiring i seg selv. I morgen skulle jeg egentlig på fotballtrening, men nei..den var avlyst. Irriterende nå som jeg er i treningsmodus. Får ta det igjen til uka.

HAPPY VALENTINES DAY

Ingen kommentarer: