onsdag, februar 04, 2009

ENDELIG

Endelig fikk Karina og jeg somlet oss til å ivei og besøke Emma Sofie og Monica. Er bare seks dager mellom Karina og Emme Sofie, så blir spennende å se hvordan de utvikler seg. De kommer vel til å gå i samme klasse også. Var kjempekoselig på besøk. Jentene var snille og blide stort sett hele tida. Arti å se hvor stor forskjell det er på dem. Emma Sofie er lang og "tynn" og Karina er kort og "tykk"(hehe). Karina fikk en kjempefin nattdrakt og body som barselgave.
I kveld prøvde Eva og jeg oss på aerobic igjen, med litt bedre hell enn sist gang. Vil si at jeg hang med ganske bra. Skal nok bli støl i morgen kjenner jeg. Onkel Marius og to kompiser av han passet Karina den timen jeg var borte, og såklart skrek hun omtrent hele den timen. Tror det var tre stykk som var noe oppgitt en stund, stakkars.
Nå har Karina sovet i snart to timer og krysser fingrene for at det blir noen til før hun våkner for mat.
Emma Sofie og Karina koser seg på gulvet

Gaven Karina fikk. Med pusekatter på:)

Ingen kommentarer: