tirsdag, februar 17, 2009

Sydentur(?) og høstplaner

Har såå lyst til å reise til sydligere strøk før sommeren kommer til trøndelag. Kanskje i mars, april eller mai. Har hele tiden hatt en plan om å ta med Karina til syden i løpet av permisjonstiden. For min del kan jeg jo reise når såm helst. På dagen og det. Vet jo ikke hvordan det blir til høsten..jobb? heltid, deltid? student? Er så usikkert. Vil helst ikke tenke på det, men går fort fram mot sommeren og høsten nå. Må vel sette meg ned en dag og se igjennom ulike muligheter. Hovedproblemer er at jeg ikke har peiling på hva jeg vil gjøre. Har vært innom så mange studium, men har liksom ikke blitt så mye klokere. Det eneste jeg vet er at jeg helst ikke vil ha Karina i barnehage fra august. I hvertfall ikke heltid. Hun er bare ti måneder da (nei, huff). Det aller beste hadde nok vært et deltidsstudium, finnes jo mange av de nå til dags. Det er mange som er tilpasset de som har barn også, så er egentlig ikke så bekymret med tanke på det. Må bare finne ut hva jeg vil først.
Det ordner seg alltid..til slutt:)
Noen sydenminner:

Siri på stranda på Kreta

I Chania

I Chania

I Playa del ingles

Karina la seg i halv nitida i kveld også, så er fornøyd med utviklingen hennes. Så lenge jeg holder henne våken fra seks på kvelden, blir hun stuptrøtt i åttetida. Målet er at hun legger seg halv åtte-åtte. Det hadde vært perfekt. Fikk forresten tatt henne opp på film når hun lo, såå morsomt å høre på. Hun er bare så sjarmerende!
I morgen blir det treningsdate med Eva&Marcus. Skal prøve å komme oss ivei i rett tid, så må nok finne senga snart.

2 kommentarer:

Siri sa...

Ååå, savne chania, va kosele dær ja, bra nære kaintn på d ene bilde:P

BENTE sa...

Ja, e å! Skoilla tatt en tur att snart..kanskje sammen me lille Karina å:)
Va nå egentle d ja, men tænkt itj nå åver d dær å da..tru itj e:p