onsdag, februar 11, 2009

SNØ, SNØ, SNØ

Nå synes jeg det begynner å komme nok snø! Skal vel egentlig ikke klage på været når det er rundt fem minus og sol, men har så lyst på sommer og sol. I dag var Karina og jeg ute å trilla en times tid. Gjorde godt med litt trim og ikke minst frisk luft. Karina sover så bra i vogna si også. Hun har vært veldig flink med sovinga i hele dag. Noen timeslange dupper, det er ikke vanlig her i gården. Sover fortsatt veldig bra om natta også, og er flink til å legge seg i nitida. Blir som regel en eller to turer opp for mat i løpet av natta, men det går seg vel til. Prøvde såvidt grøt i går, men det var ingen videre suksess. Skal prøve igjen i kveld. På helsestasjonen sa de at jeg kunne vente et par uker til med grøt, men nysgjerrig som jeg er måtte jeg bare prøve.

SNØ!

Koser seg i voksiposen sin.
(Hun var forresten 5610g. og 58cm. Så hun har blitt stor jente!)

Ingen kommentarer: