mandag, februar 02, 2009

Ei uke er gått..

..siden Erling dro ut på jobb. Uka har gått fort, og håper de neste fire går enda fortere. Han kommer ikke hjem før helga dåpen skal være. Dåpsplanleggingen er godt i gang, heldigvis. Fått snakka med kirkekontoret, fiksa maten og bestilt lokale. Har bare igjen å kjøpe servietter, lys og sånne småting. Får vel besøk av slektningene til Erling også. Både de fra Tønsberg og Sykkulven. De har ikke sett lille Karina, så det blir spennende. Tror det er en oldemor som gleder seg veldig til det. Dåpen blir forresten den 8.mars, så er ikke lenge til.
Må bare nevne at Karina la seg klokka ni i går, spiste i 4tida og våkna halv ti. Supert!! Hun har blitt så flink. Håper bare ikke det snur igjen, men man vet jo aldri.

Har vurdert å begynne med tøybleier, men har absolutt ingen erfaring med det. Må forhøre meg litt tror jeg. En ting er i hvertfall sikkert - tøybleiene er både bra for miljøet og en fryd for øyet. Godt for den lille stumpen er de også.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dåp på kvinnedagen?! D må jo vårrå topp væl :):) Å thumbs up for tøybleia! Sjøl om e heller itj e så inne på sånne ting, men skjønne såpass at d e miljøvennlig osv osv ;) Hehe..

Anonym sa...

Tøybleier er kjempekult!:D Det var derfor jeg begynte, hehe... Fordi de var så fine. Jeg er fornøyd jeg ja, ikke så lenge siden jeg begynte så har ikke så mye erfaring enda. Har bare prøvd et merke, men har flere som jeg håper er på tur i posten snart. Du finner masse stoff på www.tøybleier.no/forum/ :)

Kjempesøt lita tulle du har altså :)

Anonym sa...

Ja, det er mye info på det forumet. Og mange som vil hjelpe i bleiejungelen:) Gleder meg til sommmeren ja, trenger ikke shorts nei :D Hehe... Du må bare spørre hvis det er noe du lurer på, jeg hjelper gjerne der jeg kan :)