torsdag, februar 19, 2009

To uker..

..til Erling kommer hjem. Tida har gått kjempefort siden han dro. De to neste ukene skal jeg vel bruke på dåpsplanlegging og vasking av leiligheten. Ser ikke akkurat fram til vasking, men må få det gjort. Får jo besøk av slektningene til Erling også. De har verken sett leiligheten eller Karina, så det blir spennende.
I dag har jeg jeg både vært ute å trilla og på trening. I tillegg har jeg spist laks med poteter og grønnsaker. Sunn og sprek med andre ord, så hittil vil jeg si at jeg har klart å holde det såkalte nyttårsforsettet. HURRA.

MAT

Nå sover Karina søtt i senga si. La seg halv ni, og dette er den tredje kvelden på rad hun sovner av seg selv. Flinke, flinke Karina. Mangler bare at hun sover hele natta. Er fornøyd, men om hun begynner med det skal jeg bli superfornøyd.
Har besøk av Siri, så nå skal vi se noen episoder av The Hills (ja, jeg har blitt hekta, igjen..)

Ingen kommentarer: