mandag, februar 21, 2011

Fin Tønsbergtur med en litt trist avslutning..

Litt var vel en kraftig underdrivelse. Gressenketilværelsen startet nemlig i dag, klokka 16.45 om jeg skal være presis. Da tok Karina og jeg flyet fra Gardermoen til Værnes. Pappa Erling skulle dra til Paris, deretter videre til Brasil. Både Karina og jeg syntes det var veldig trist å si hade. Tårene trillet i grunn på begge to. 5 og ei halv uke er alt for lenge, men har en stor plan om å få unna en del jobb i løpet av den tida. Min permisjon starter omrent når han kommer hjem igjen, og babyen kan jo komme når som helst også da. Får håpe han holder seg inne til pappan er hjemme. Etter den tid er han hjertelig velkommen.

Både tog- og flyturene med Karina gikk bra. Litt sutring og rastløshet ble det såklart. Hun er jo tross alt en 2åring. En aktiv en sådan. Må ikke glemme det. Hun har i hvertfall kost seg masse i helga på besøk hos slektningene til Erling. Oldemoren til Karina syntes hun hadde blitt en stor og fin jente, og det må vi jo si oss enige i. Tok også turen til lekeland og badeland. Det slo virkelig an. Karina hadde sikkert kunnet vært der dagen lang. Ettersom ekstemsport ikke er å anbefale for gravide, holdt jeg meg bak kamerat ;)
Noen bilder fra lekeland: 


Nå blir det straks natta før vi skal ta fatt på ei ny jobbuke og barnehageuke. Etter en hel dag på farten trenger man litt ekstra påfyll av energi. Karina har ligget på lading siden vi kom hjem i 20 tida, så må vel bare følge etter jeg også. En ting er i hvertfall sikkert; 
bborte bra, men hjemme best!!

post signature

3 kommentarer:

Hege sa...

Herlige bilder :) Så bra dere har hatt en fin tur! Regner med det var trist å si hade til Erling ja, og over 5 uker er virkelig lenge!! Men det har gått bra før, så regner med det gjør det nå også :)

Unknown sa...

Oi oi oi oi,5 og halv uke !!?? Ja da skal jaggu ikke jeg klage!! Du er KJEMPE flink som får alt til å gå rundt så lenge alene!!:)))) Håper han rekker å komme hjem til fødsel da:)... og godt han ikke skal jobbe sånn for evig, snart får du jo dobbelt så mye med en til mener jeg og "trust me" da blir det liv i heimen hihi
klemmer ! PS: Søt jente og fiine bilder

BENTE sa...

Tida går fort når den første uka er over, men blir noen lange dager. Har heldigvis masse jobb og div som skal ordnes før den lille kommer, så skal få tida til å gå:)

Ja, så er litt i det lengste laget..Håper virkelig han gjør det. Han kommer vel hjem 3 uker før termin, så skal vel ha god tid på seg:)
Ser for meg det blir liv og røre når den lille kommer. Får vel ikke så mye dødtid:p
Takk for det..Klemklem..