søndag, februar 13, 2011

Som en drøm

Da snakker jeg om Karina. Hun har vært helt eksemplarisk i dag. Fra morgen til kveld. Vært i supert humør, ikke brukt smokk, lekt fint for seg selv i lange perioder og sovnet med en gang hodet falt på puten. Nesten så jeg skulle tro at hun visste at det var morsdag. Gave fikk jeg til og med og skillingsboller ble bakt. Sistnevnte måtte jeg fikse selv, men med god hjelp fra Karina såklart. Baking er ikke min sterkeste side. Takk og lov for ferdigblandinger. Bollene ble gode. Finfin søndag og morsdag, er så heldig som har lille Karina og lillebror i magen
aÅ være heltidsmor er en av de best betalte jobber.... 
zsiden betalingen er ren kjærlighet..
Mildred B. Vermont


post signature

3 kommentarer:

Vigdis sa...

Der er jo kjevla i bruk :)

BENTE sa...

Det er den vettu:) Og de andre redskapene..Gud vet hva de heter:p

Unknown sa...

Helt enig i Mildred sitt sitat :))) Kose deg masse videre på denne fine dagen
Klemmer