torsdag, februar 17, 2011

Piratfrøken og 32 uker

Var en halvfornøyd piratjente som dro i barnehagen i dag. Det ble som ventet en hektisk morgen. Ikke grunnet tiden vi hadde til rådighet, men kom plutselig på at jeg skulle på svangerskapskontroll. I tillegg måtte jeg skifte bleie på Karina. Kan ikke komme på sist jeg måtte det på morgenen. Typisk. Men Erling fikk fraktet henne til barnehagen, og jeg rakk såvidt kontrollen. Det så ut til at at alt var bra med lillegutt i magen. Jordmoren var nesten sikker på at han ikke kom til å bli noen 4kg baby, noe som er heelt greit for min del. Hun tippet også at han kom til å komme ila. første halvdel av april, også heelt greit!!


Piratfrøken klar for karneval. Legg merke til "sintansiktet". Apa må alltid være med. Uansett.

Er forresten 32 uker på vei i dag. Tiden flyr fortsatt. 5 uker til min permisjon starter, det er jammen meg ikke lenge til. Han er fortsatt en aktiv liten krabat som har rukket å blitt: 
Vekt: 1800 g
CRL: 28 cm
Full lengde: 38 cm

I morgen reiser vi til Tønsberg for å besøke slektningene til Erling, før jeg starter på en ny gressenkeperiode over helga. Blir spennende å ha med Karina på fly. Satser på at det går bra. Er jo tross alt snakk om bare en liten time. Tror nok det er en stk. oldemor som gleder seg til å se Karina igjen.
GOD HELG!

post signature

4 kommentarer:

Unknown sa...

God tur :)) Nydelig piratfrøken :)
Klemmer

Hege sa...

Tøff piratfrøken ja :D

Martine sa...

hihi, hu va bra søt ja! som vanli:)

BENTE sa...

Takk for d:)
Den hjemmelagde piraten vart itj så værst nei:)