søndag, februar 27, 2011

Hektisk helg

Skulle ikke tro at denne helga skulle bli hektisk, men synes det har gått i ett fra den startet fredags ettermiddag til nå. Vips så var det søndag. Hadde egentlig en plan om å å bare slappe av i går kveld, men det endte med at jeg ble med Siri og Rune til Rindal for å spille Kokkelimonke og spise pizza. Fin endring av plan det. Sove lenge fikk jeg i dag også. Tror nok klokken var nærmere 13.00 (kremt) da jeg stod opp. Da hadde Karina allerede rukket et besøk hos oldeforeldrene sine. Jeg som skulle gjøre unna litt arbeid imens hun var borte.. jaja, utkvilt ble jeg jo i de minste. Karina har storkosa seg i helga. Masse oppmerksomhet, uteliv og artige inneaktiviteter, og jeg har fått gjort en del arbeid.

Nå ligger hun til lading før ei ny uke starter. Barnehagen er stengt i morgen, så da må lille frøken være med mamman sin på jobb.
Skal koble av med den nyeste utgaven av Boligpluss, før jeg også skal finne ladestasjonen:)



post signature

Ingen kommentarer: