onsdag, februar 16, 2011

Halvårsjubileum for Prosit

Tenk, et halvt år er gått siden Martine og jeg ble firmaeiere. Månendene har flydd avgårde og vi har lært masse. Både når det gjelder det å drive et firma, og det vi faktisk tilbyr kundene. Verken Martine eller jeg kunne sett for oss denne situasjonen for et års tid siden. Ser ikke for meg at sånne tilbud/sjanser vokser på trær, så vi måtta bare hoppe i det. Nå blir Martine til og med storåsbygg. Rart hvor fort ting kan endre seg. Den opprinnelige planen var å begynne på førskolelærer i Trondheim. Istedet ble det firma, baby og husbygging, helt okay det altså;)
HIPP HURRA FOR OSS!

I morgen er det karneval på barnehagen. Har hatt det i bakhodet lenge, men distre og glemsk som jeg er, var det først i går kveld jeg begynte å tenke over det. Karina blir dermed pirat i hjemmelaget antrekk. Skal prøve å få tatt et bilde selv om det er rimelig hektisk hos oss på morgenen, og det er uansett om vi har en time eller en halvtime å ordne oss på. Rart det der..

post signature

2 kommentarer:

Kristin Kreativius sa...

:) Det kommer til å bli en helt nydelig og kjempetøff pirat! Gratulerer med halvtårsdag! Det er rart hvor fort ting kan endre seg, og ta uventede vendinger!

Ha en fin dag:) klæm

BENTE sa...

Ja, ble en tøff liten piratjente:)
Takk for det!

Ha en fin dag videre dere også:) Klæm