fredag, februar 04, 2011

Ikke lenge igjen

Da har jeg bikket 30 uker, og med det kan jeg tillate meg å si at det ikke er lenge igjen. Nærmere bestemt 72 dager om jeg føder på termindatoen. Håper såklart at han vil komme ut litt tidligere, men den nye sjefen bestemmer vel selv når han vil ut. Ser at jeg skrev på uke 29 at han ikke var den mest aktive babyen, men nå har han virkelig våknet til liv. Rart hvor mye som kan forandre seg på bare ei uke. Nå sparker han og romstrerer rett som det er.
Lille babygutt har nå blitt:
Vekt: 1600 g 
CRL: 26,5 cm 
Full lengde: 36 cm

Det har blitt helg i stua. En etterlengtet helg sådan. En rolig helg for min del i hvertfall. Skal lade opp til en ny og hektisk uke med møter, tur til Oslo på kurs og jobb. Og ikke minst, Karina krever sitt. Hun har forresten vært i supert humør i ettermiddag. DET hører med til sjeldenheten etter lange barnehagedager. Greide seg fint uten smokken sin også, eller tåpp som hun så fint kaller det. Satser på at hun står opp på rett fot i morgen med like supert humør.

God kveld, og god helg!


post signature

Ingen kommentarer: