torsdag, februar 10, 2011

Full kommode og uke 31

Tiden flyr og i dag er jeg plutselig 31 uker på vei. Bare 6 uker til han ikke er prematur om han skulle finne på å kommer til verden. Han har blitt en veldig så aktiv liten krabat som romstrerer og sparker dagen lang. 6 uker til permisjonen starter. Formen har blitt mye bedre også. Hvis jeg skal klage på noe, må det bli at jeg blir fort trøtt og sliten. Men som nevnt tidligere - MYE bedre enn å være kvalm. Vekten er vel også en ting. Er ikke sikker på hvor mange kg. det har blitt nå, men frykter det er mer enn sist gang. Har heldigvis ikke sett noe til strekkmerker denne gangen heller, så håper det forblir sånn.
Han har blitt:
Vekt: 1750 g 
CRL: 27,5 cm 
Full lengde: 37 cm

Etter å ha sortert alle klærne Karina brukte som liten baby, er konklusjonen enkel: lillemann har omtrent alt han trenger av klær. Karina og jeg brukte ettermiddagen til å sortere klær i størrelse 50-56,  noe som resulterte i en full stellekommode. Fant til og med en pose med bleier. Kjekt å ha det meste klart, selv om det viktigste meste sannsynlig ikke blir det. Ja, da snakker jeg om huset.

Karina på besøk hos "tante" Siri på Fannremen for noen helger tilbake. Godt med "brøskiv mee piiim".

post signature

Ingen kommentarer: