lørdag, januar 02, 2016

A4

Jeg har faktisk ikke tenkt på det noe særlig, men hverken Erling eller jeg har hatt en A4-hverdag. Siden jeg møtte han for svimlende 14 år siden har han vært i førstegangstjenesten, jobbet i militæret, vært i Afghanistan to ganger og de siste 9 årene har han stort sett jobbet på båt med 5/5 rotasjon. Kan vel trygt si at Erling ikke er en typen til et A4-liv. Jeg har drevet mitt eget firma i 4 år med alt som følger med. Har vært mange kvelder og helger foran macen. Det har selvsagt vært selvvalgt og jeg trives faktisk mye bedre med å jobbe på kveldstid - så lenge jeg kan styre det selv såklart. Skal ikke legge skjul på at det ikke bare har vært enkelt. To små unger, eget firma, hus og det som hører med. Har ikke vært drømmesituasjonen for Erling heller. Han føler han har gått glipp av mye. Nå er det både helg og kveld og her sitter jeg..blogger og jobber med Forever. Men det å ha en fleksibel jobbhverdag har også sine positive sider. Når jeg tenker meg om så har ikke de siste årene vært i næriheten av å være A4 på noen måter. Blir spennende å se hva 2016 bringer. Mistenker at det blir alt annet enn A4 i hvertfall.  


Nå er det adios til Norge for en stund og hola til Spania


post signature
 

Ingen kommentarer: