torsdag, januar 14, 2016

Planleggingsmodus

Jeg er litt i planleggingsmodus om dagen. 2016 er for et mulighetenes år. Jeg har ingen store forpliktelser for øyeblikket. Jeg er for øyeblikket min egen sjef og kan styre min egen tid. Min foreverbuisness vokser og jeg ser at jeg får bruk for en del av den erfaringen jeg har fra mitt designfirma. Ikke bare når det gjeder forretningsledelse, markedsføring og kundebehandling, men også sosiale medier. Målene jeg har for månedene før sommeren er skrevet ned og magefølelsen sier at jeg skal klare å oppnå de. Selvsagt ved målrettet og knallhard jobbing. Visste du at det er omtrent 80% større sjangse for å oppnå et mål om du skriver det ned? Må innrømme at jeg også har store fremsiktige mål som innebærer en sikker jobb hvor jeg kan jobbe fleksibelt rundt min familie. En ting jeg har sett med Forever, så er det muligheten og mange tjener millioner på den. Man får som regel hva man jobber for, men da må man satse! Penger er ikke alt, langt derifra, men det er ingen hemmelighet at penger tar bort en del bekymringer i hverdagen. Jeg brenner for å hjelpe flere til å nå sine mål. Kanskje i dag er det akkurat du som tar steget og ser muligheten? Getforeverlifestyle er å jobbe med hvem man vil når man vil med frihet i hverdagen. Går du med en sånn følelse i hverdagen? Mail meg da vel: benteg.forever@gmail.com


Ungene er i seng, både barnehagesekk og skolesekk er pakket og kjøkkent er ryddet. Har nå bestemt meg for å begynne på C9 førstkommende uke. Gleder meg til å komme igang og å få mer energi og overskudd. Rett og slett en kickstart mot en bedre livsstil!
Følg meg gjerne på snap:
bentegjoh.

Ingen kommentarer: