tirsdag, januar 19, 2016

C9 - dag 1 - kickstarten er i gang!

"De første to dagene er de tøffeste, men de er viktige for at du skal få et godt resultat. Fokuser på dine mål og hold ut, det blir snart lettere".

Dag 1 er straks gjennomført, og jeg ligger godt plassert på sofaen. Jeg våknet i dag full av motivasjon og synes rett og slett denne dagen har gått over all forventning. Jeg får i meg masse næring i løpet av dagen, men å ikke spise fast føde er uvant. I hvertfall for en person som er veeeldig glad i mat og humøret daler ofte hvis det går for lang tid mellom hvert måltid. Den vanskeligste delen var å lage middag til ungene OG være med Vebjørn på bursdag hvor det ble servert både snacks og kake. Tror aldri jeg har sagt nei takk til kake før. 

Jeg har vært innstilt på hva som skulle komme. Det at jeg har gått igjennom dette en gang før er også et pluss. Nå skal jeg fokusere videre. Bare 8 dager igjen ;) Satser på ny oppdatering i morgen. Er hardt når det står på, men jeg vet hva som venter meg når jeg er ferdig :) 
Følg min C9-"reise" på instagram også: bentegjoh.









Tok trimturen rundt om i nabolaget i dag. Man må jo rett og slett bli motivert og glad av en slik utsikt?
post signature

Ingen kommentarer: