lørdag, januar 23, 2016

What a day

For en dag dette har vært! En dag uten en eneste plan. Elsker slike dager. Sov lenge og pysjen var på til klokken 11. Etter at frokosten var inntatt pakket vi med oss sekken og dro ut på skogstur. Ungene storkosa seg og lekte "slik vi lekte da vi var små". Klatret i trærne, laget sølekaker og sprang rundt. Både de og vi voksne har godt av å bytte ut ipad, tv og iphone innimellom. De hadde det så gøy at vi måtte tvinge de med hjem igjen med lovnader om å gå tilbake i morgen. Været har vært upåklagelig. Sol og blå himmel. Nesten så jeg må klype meg i armen med tanke på at det er slutten av februar.



Resten av dagen har vi bare vært hjemme. Ungene har løpt fra hus til hus og de har hatt venner her. I dag er jeg på dag 5 av kickstarten og jeg har spist middag. Juhu. De siste dagene har vært hardere enn de første. Det positive er at man blir mer obs på hva man putter i munnen, og finner heller sunne løsninger fremfor de kjappe og usunne (les: sjokolade). Altså, kommer aldri til å gi helt avkall på det søte og salte, men en balansegang og alt med måte er en fin ting. Jeg kjenner at energien kommer snikende og jeg kjenner meg allerede freshere, så skal definitivt ta med med de gode rutinene inn i hverdagen fremover. 

Tv, mac og katten. Nå er jeg klar for en rolig kveld i sofaen! 

Ingen kommentarer: