lørdag, januar 30, 2016

Allsidig uke og spennende møte

Hvor ble det av denne uken? Vips så var det lørdagskveld igjen. Tiden går fort når man gjør ting man liker! Har blant annet jobbet for Aktuelt Spania, mitt eget firma og for Forever. Føler egentlig ikke at jeg jobber, da alt jeg driver med er både gøy og fleksibelt. Perfekt. Noe som var mindre gøy var at noen kjørte på og totalvraket bilen vår i går, og det imens den stod parkert utenfor huset vårt. Litt surrealistisk hendelse på morgenkvisten. Det man kan kalle for spenning i hverdagen...? Er for tiden billøs på ubestemt tid for og si det sånn. Ingen ble hardt skadet og vi har forsikring i orden, så da løser det seg.


Tidligere i uken hadde jeg en businesspresentasjon for ei hyggelig dame og i dag fikk jeg en melding om at hun ville satse på Forever. Veldig gøy at folk ser og griper de mulighetene som finnes. Muligheten er for alle. Enten man kun vil kjøpe kvalitetsprodukter til innkjøpspris, vil jobbe noen timer i uka eller kanskje vil jobbe med det på heltid. Mange er bekymret for at man må ha demokvelder, eller "homepartys" som mange fint kaller det, men det må man slett ikke. Det er det som er så fint - at man kan jobbe akkurat som man vil, når man vil. Enten man vil fokusere på sosiale medier, direke kontakt med venner/familie, rekruttering, demokvelder eller en lett blanding. Send meg en mail på: benteg.forever@gmail.com om du vil vite mer om de mulighetene som finnes.

Denne uka har vært både allsidig og merkelig og den har samtidig gått fort. I morgen er det søndag og noe sier meg at det kommer til å bli en lazy sunday. Ingen store planer, akkurat slik jeg liker det. Nå skal jeg slappe av på sofaen med potetgull og film. 

Ingen kommentarer: