søndag, januar 24, 2016

Timing

Timing er viktig, ingen tvil om det. Men når passer det egentlig? I dagens samfunn er de fleste fanget i den berømte tidsklemma i god tro om at "sånn er det bare". Man leverer tidlig i barnehagen, drar på jobb og henter på tur hjem. Man stresser seg hjem for og så rydde bort rot etter frokost før man så må lage middag imens lillemann henger i foten og maser om at han er sulten (for å så nesten ikke spise noe når han får maten servert). Etter det ventes et par timer med kvalitetstid før lillemann skal til sengs og huset må ryddes og sekker pakkes til neste dag. Resten av uka går på repeat helt til man kommer til helg. Da skal man prøve å rekke over alt man føler at man bør rekke. Pleie parforholdet, være sosial med venner og ta med ungene hit og dit. Dette til tross for at alle parter egentlig bare vil være hjemme på sofaen foran tven/ipaden etter en lang uke. Er såklart litt satt på spissen, men samtidig så er det nok en realitet i mange hjem.



Jeg er så takknemlig for de mulighetene jeg har fått. Både via mitt eget firma og via Forever. Jeg har blitt kjent med så mange fantastiske folk. I tillegg får jeg muligheten til å veilede andre til å nå sine mål. Noe jeg virkelig brenner for. Livet skal ikke være kjedelig. Man bør ikke ta til takke med "ok" når man kan få så mye mer. Tenk det..å ha tid til å senke skuldrene, kanskje ta en fridag med lillemann midt i uka, ta en spontan ferie. Små enkle grep kan gjøre en stor forskjell. Ta kontakt på benteg.forever@gmail om du er nysgjerrig på hvordan du kan komme deg ut av tidsklemma eller hvis du rett og slett vil være med på noe gøy! 

Følg meg gjerne på snapchat (bentegjoh) og instagram (bentegjohansen)

Ingen kommentarer: