mandag, januar 11, 2016

Rastløse små bein

Hverken Karina eller Vebjørn har slitt spesielt med voksesmerter, men innimellom har det vært noen rastløse bein, og da har heat lotion vært kjekk å ha i hus. Bruksområdene er mange og vi har faktisk fått stor nytte av denne hjemme. Både liten og stor. Ømme/stive muskler, slitne fotballbein, fotbad, hodepine, menstruasjonssmerter og rastløse små bein for å nevne noe. Karina spør nå etter denne hver kveld før leggetid. Rastløse bein eller ikke. Massasje og lesing på senga er fin luksus og hun synes det er stor stas. Det skal ikke så mye til for å glede de små. 


Dette har vært en lang dag hvor jeg for det meste har sittet inne med macen. Både nede i ALbir og her hjemme. Det er deadline på et blad jeg jobber med, så da ble det noen timer ekstra. Takket lett ja til en liten gåtur nå i kveld da jeg ble spurt om det, selv om sofaen fristet. Etter en dag foran macen var det ekstra godt med litt frisk luft i godt selskap. Avsluttet kvelden med knekkebrød og te. Nå blir det natta. Må ladde opp til Deniatur i morgen. Eller, må gjøre klar barnehagesekk og skolesekk først..og henge opp klær. Typisk at det må skje rett før jeg legger meg ;) 









Utsikten over Benidorm kan aldri bli feil.

post signature

Ingen kommentarer: