torsdag, januar 28, 2016

Etter kickstart

Det var akkurat det det var - en kickstart. Et skikkelig spark i rumpa. De to første dagene som skulle være de mest utfordrende, gikk overraskende bra. Det samme med dag 3-9. Men må innrømme at det er godt å være ferdig.  

Jeg kom meg i mål og har fått "betalt" i form av en lettere kropp, mer energi og mindre søtsug. Nå går jeg ut på den daglige trimturen fordi jeg har lyst, ikke fordi jeg føler at jeg må. Alt blir mindre tiltak med mer energi. Jeg gikk ned ca. 2,2 kg. For min del var det ikke med ønske om vektnedgang jeg kastet meg på dette programmet. Det var fordi jeg rett og slett trengte en kickstart mot en riktig retning. Nå er jeg mer motivert for å passe på hva jeg spiser uten å bli fanatisk. Skal prøve å holde meg unna sukker i ukedagene. Rett og slett ha en fin balanse. Er motivert til å fortsette en sunnere livsstil. Er veldig fan av morgenturene/kveldsturene mine, så skal definitivt fortsette med det. Lite som slår utsikten over Benidorm på kvelden. Er så heldig å være omringet av både fjell, hav og by her. 


Denne uka har gått superfort. Kan ikke tro at det nærmer seg helg igjen :O har jobbet en del og vært på noen møter, så tiden har flydd avgårde. Har heldigvis en varierende hverdag, så blir sjelden kjedelig. Tiden går fort når man gjør ting man liker. Nå er det like før øyene lukker seg, så skal finne senga. 

Ingen kommentarer: