tirsdag, januar 12, 2016

Du vet de dagene..

..de dagene som føles ekstra lange. Kjenner at jeg er sliten i hodet uten noen spesiell grunn til å være det. Har konstant vært på farten i dag. Leverte i barnehagen og dro til Denia. Etter det ble det rett på bursdagsselskap med Karina. Da jeg kom hjem med to overtrøtte barn oppdaget vi at vi hadde låst oss ute. Gikk opp til Veronika, spiste kveldsmat og ventet på nøkkel, så ingen krise.


Nå har jeg fått ungene i seng, ryddet bort middagsrot og slått av det meste av lys slik at jeg slipper å se det andre rotet :O Er fint plassert i sofaen med både katten og macen og her blir jeg resten av kvelden. Har noen ubesvarte meldinger og mailer etter en dag uten internett, så skal ta fatt på det. Dagen i dag har jeg lagt opp selv og kan vel derfor ikke klage. Spesielt med tanke på at turen til Denia var viet shopping. Er et privilegium å kunne styre tiden sin selv. Morgendagen er så og si uten planer. Litt jobb og spanskkurs er det eneste på timeplanen. 

post signature

Ingen kommentarer: