fredag, januar 01, 2016

Spennende mulighet

Jeg tenkte jeg skulle gi dere litt mer informasjon angående Forever Living. Jeg ble forhandler i sommer og har hatt det som hobby siden. Jeg valgte å bli forhandler etter en C9-kur og påfølgende testing av Argi og Aloe Vera Gel. Grunnen til at jeg valgte å bli forhandler er rett og slett fordi jeg følte at produktene hadde en god virkning på meg. Jeg var, som mange andre er, veldig skeptisk til både produktene og til opplegget og det tok en stund før jeg ble overbevist. Jeg testet, leste meg opp på informasjon og snakket med flere i teamet. Jeg kunne aldri ha jobbet med noe jeg selv ikke kunne ha stått inne for. Dette er for øyeblikket på hobbybasis, men samtidig en fin ekstrainntekt. Jeg vet det er flere som har satset og gjort det bra på kort tid. De ønsket seg mer økonomisk frihet, å slippe den berømte tidsklemmen, være sin egen sjef mens man tjener gode penger på kvalitetsprodukter. Rett og slett være økonomisk uavhengig. Mulighetene er så uendelige i Forever. Man får stort sett det man jobber for. Mange skjønner ikke konseptet. De tror det er noe tull, pyramide osv. På de månedene jeg har jobbet med Forever har jeg sett hvordan folk som jobber bra blir annerkjent av Forever. Bilbonuser, reiser, bonuser generelt for å nevne noe. Ikke bare er du din egen sjef, du får jobbe med så mange fine mennesker og du blir en del av et team som både oppmuntrer og hjelper hverandre.

Det må jo være ønskesituasjonen for de fleste? Det å besteme hvor og når man vil jobbe. Få bedre tid til seg selv og til barna sine. Penger er ikke alt, men ved å ha en stabil økonomi har man en bekymring mindre. Og ikke minst - man får lov til å selge gode produkter.



Jeg vil oppfordre de som har et snev av interesse til å sjekke ut mulighetene. Send meg gjerne en melding eller mail på benteg.forever@gmail.com om du har spørsmål.
Ha en fin kveld.


post signature

Ingen kommentarer: