tirsdag, januar 05, 2016

Egenpleie og playdate

I dag startet jeg dagen med litt etterlengtet egenpleie hos flinke Yulia hos Dream Nails & Lashes. Juleneglene ble byttet ut til fordel for fransk. Godt med litt egenpleie nå rett etter julemaset. Selv om vi har hatt en fin ferie ser vi frem til at hverdagen begynner igjen. Ser frem til å komme oss ut av feriemodusen og inn i de vante rutiner. Har alltid likt rutiner og hverdagsliv bedre enn helger og ferier. Det har kanskje en del med at jeg har delvis styrt jobbhverdagen min selv. Har i grunn vært veldig heldig.







































Med freshe negler dro vi rett på playdate og lunsj i Albir. Ungene kosa seg på stranden og i parken. Til tross for at Vebjørn var litt slapp grunnet litt øreverk natten før. Han ville så gjerne bli med å leke med de andre barna..forståelig nok etter 3 ukers juleferie uten mye lek med andre barn. 






































Ungene sover endelig (!) og jeg skal slappe av noen timer foran tven med macen i fanget. Har noen mailer å besvare angående C9 og Fitprogrammet. Ønsker du også informasjon? Send meg en mail på: benteg.forever@gmail.com

post signature

Ingen kommentarer: